آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
-
آموزش الکترونیکی
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
-
آموزش ریاضی
تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
-
آموزش ریاضی
شناسایی مدلی برای فعالیتهای خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
-
آموزش زیست محیطی
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
-
آموزش زیست محیطی
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
آموزش عالی
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
-
آموزش عالی
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
-
آموزش عالی
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
آموزگاران پایه ششم
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
-
اصول طراحی چندرسانهای
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
-
اهداف برنامه درسی
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
-
اولویت بندی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
ب
-
برنامه درسی
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
-
برنامهدرسی
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
برنامه درسی
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
-
برنامه درسی
تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
-
برنامه درسی
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
-
برنامه درسی شایستگیمحور
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
-
برنامه درسی کنجکاومحور
میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]
پ
-
پاسخگویی
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
پایه ششم ابتدایی
میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]
ت
-
تجارب یادگیری ناسازگار
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
-
تحلیل محتوا
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
تربیت معلم
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
-
تفکر و پژوهش
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
ج
-
جهتگیری التقاطی ناسازوار
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
جهتگیری برنامهدرسی
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
جهتگیری عملی برنامهدرسی
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
خ
-
خلاقیت ریاضی
شناسایی مدلی برای فعالیتهای خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
د
-
دانشآموز
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
-
دانشجو- معلم
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
-
دانشجویان
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
-
دانشعملی
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
-
دورة اول متوسطه
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
دوره ابتدایی
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
-
دوره اول متوسطه
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
ر
-
راهبرد یادگیری
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
-
راهنمای تدریس ریاضی و علوم
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
-
رفتار جامعه پسند
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
-
رویکرد تفکیکی
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
-
رویکرد کیفی
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
س
-
سوادآموزان
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
ش
-
شایستگی
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
-
شناسایی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
ط
-
طراحی راهبردهای یاددهی یادگیری
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
ف
-
فضای کلاس شاد
تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
-
فعالیتهای خلاقانه ریاضی
شناسایی مدلی برای فعالیتهای خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
-
فناوری اطلاعات
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
-
فنی و حرفهای
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
ک
-
کارشناسان
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
-
کتاب درسی علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
-
کتاب درسی علوم تجربی
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
کتاب راهنمای معلم
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
-
کمک کردن
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
-
کنجکاوی
میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]
گ
-
گراندد تئوری
شناسایی مدلی برای فعالیتهای خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
م
-
ماهیت علم
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
-
متخصص برنامة درسی
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
محتوای الکترونیکی
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
-
مدارس استعداد درخشان
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
-
مسئولیتپذیری
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
مسئولیت حرفهای
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
مطالعه ترکیبی
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
-
مطالعه کیفی
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
-
معلم
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
-
معلمان پایهی ششم ابتدایی
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
-
معلم فیزیک
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
-
مهارت خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
ن
-
نظریه داده بنیاد
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
نقشه مفهومی
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
-
نگرش
تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
-
نیازهای آموزشی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
و
-
وضعیت عملکردی دانشگاه
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
ه
-
همکاری کردن و سهیم شدن
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
ی
-
یاددهی- یادگیری
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
-
یادگیری
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
-
یادگیری معنیدار
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد